GQ! dé Financiële Vertrouwens Formule

De GQ!-Vertrouwensformule zorgt voor een veilige, vertrouwde en zekere toekomst.

Onafhankelijkheid

Wat is dat eigenlijk? Wanneer krijg je nou als consument écht onafhankelijk advies over je financiën? Of hebben de meeste adviseurs een dubbele pet op? Een dubbele pet, omdat zij simpelweg naast het advies ook het financiële product verkopen of aanbevelen. Bij een bank is dat nog veel duidelijker: zij verdienen aan u doordat u hen betaalt voor hun advies en bemiddeling, én zij verdienen aan u op de rente die u betaalt op uw hypotheek of lening. En zo is dat bij elk financieel product bij een bank.

Binnen de GQ!-Vertrouwensformule is dat volledig anders. Ik ga uit van u en van uw financiële situatie. Financiële producten adviseren of verkopen? Dat doe ik niet! Ik werk op geen enkele manier samen met welke bank of verzekeringsmaatschappij dan ook. Ik sta volledig op eigen benen en help u alsof uw geld dat van mij is.

Ik heb geen dubbele pet op noch een dubbele agenda! Of ik onafhankelijk ben? Nee, dat ben ik niet. Ik ben namelijk heel erg afhankelijk van u. Waarom? Nou, gewoonweg omdat ik u heel graag toe voeg aan mijn klantenbestand. Wat dat betreft ben ik volledig afhankelijk van u!

Wat kunt u van mij verwachten?

Op deze website treft u verschillende hulpmodules (cursussen) aan waarmee u direct aan de slag kunt. Ja u hoort het goed: bij de meeste hulpmodules gaat u zélf aan de slag en help ik u bij elke stap die u zet. Samen gaan we uw financiën op orde brengen, inzichtelijk maken en gaan we er desnoods voor zorgen dat uw schulden of betalingsachterstanden aan worden gepakt.

De modules zijn opgebouwd vanaf alles zelf doen, tot aan volledige persoonlijke begeleiding. Bij deze laatste module ontmoeten wij elkaar in levende lijven en neem ik al uw werk uit handen en krijgt u een optimale financiële situatie (inclusief tips, opmerkingen, aanbevelingen, etcetera) retour van mij.

 

Veel plezier met het doornemen van deze website en ik hoop u snel te ontmoeten, of dat nou is via internet of in levende lijven.

Groet,

Erwin Volleberg

auteur GQ! Vertrouwensformule

06-48497135

erwinvolleberg@gmail.com

Geef een reactie

